блум таксономиясы бойынша тапсырмалар - блум таксономиясы бойынша тапсырмалар қазақ тілі > 자유게시판

본문 바로가기

사이트 내 전체검색

자유게시판

блум таксономиясы бойынша тапсырмалар - блум таксономиясы бойынша тапс…

작성일 24-09-20 16:37

페이지 정보

작성자Ignacio 조회 18회 댓글 0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
блум таксономиясы бойынша тапсырмалар - блум таксономиясы бойынша тапсырмалар қазақ тілі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Қазақ халқының тәтті тағамдары Блум таксономиясы 6 кезеңнен тұрады. Олар: ayree - мен сені сүйем скачать білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. Б.Блум таксономиясы бойынша тапсырма түрлері. 1.Білу. 1.Зат есімге анықтама беріңіз. 2.Әрекет мәні әңгіменің қай жерінде айқындалады? 3.Тіршілік иелерін. Оқушы: орындайды, берілген мұғалім үй жұмысын; бағынады мектепшілік күн тәртібі мен жүріс-тұрыс ережелері; мәселелерді талқылауға қатысады сыныпта; өз. Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының негізгі категориялары: 1) білу; 2) түсіну; 3) қолдану; 4) талдау; 5) жинақтау; 6) бағалау. Бұл тапсырмалар оқушылардың жоғарыда алған білімін (теориясы бойынша) және бойында қалыптасқан біліктілігін (практикалық тапсырмалар арқылы) күнделікті өмірде қолдану. Сен қалай. Учебные задания в соответствии с уровнями учебных целей таксономии Блума формируют различные навыки. Так, первые три уровня таксономии – знание, пони-мание и применение – формируют. Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар, блум таксономиясы бойынша тапсырмалар қазақ тілі Блум таксономиясының мақсаты оқытудың неғұрлым тұтас нысанын құру. Таным мен ойлаудың де төмен деңгейі. Бұл категория мәлiметтердi қайталау немесе тану арқылы есте қалай сақталғанын. Блум таксономиясының әрбір деңгейіне арналған сұрақтар. Блум таксономиясы жеке тұлғаға бағытталған шығармашылығын дамытушы және білімді толық меңгертудің әдісі болып табылады. Блум таксономиясы бойынша оқу тапсырмалары қазақ тілі «Сын. 1) Білім; 2) Түсіну; 3) Қолдану; 4) Талдау; 5) Синтез (жүйелеу, жинақтау); 6) Бағалау. 2. Блум таксономиясы бойынша категориялар мазмұны, сұрақтар мен. Учебные задания в соответствии с уровнями учебных целей таксономии Блума формируют различные навыки. Так, первые три уровня таксономии – знание, пони-мание и применение – формируют. Блум таксономиясы бойынша құрылған тапсырмалар арқылы. Талдау: Материалды негізгі бөліктерге жіктей білу; Жинақтау: Алған біліміне сүйене отырып, ойды жинақтап, түйін түю; Бағалау: Оқыған материалдың құндылығын. Күтілетін нәтиже: Блум таксономиясы туралы мағлұмат беру. Коучинг барысында мұғалімдер теория арқылы түрлі тапсырмалар орындайды, білімді игертуге 6. Блум таксономиясы деңгейлері бойынша берілетін тапсырмалар. Материалды өз бетімен меңгерту. Білу деңгейі тапсырмалары. Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар, блум таксономиясы бойынша тапсырмалар қазақ тілі



неліктен әйел аспандағы айдаһарды армандайды? [Читать далее...]

Сахарада ең қорқынышты саналатын масаның қаптайтын кезі жақындады. Бұл – ең соңғы тыныш түн. Жақында ғана жүндері қырқылған қойлар тақыр. Неліктен айдаһар адам кейпінде армандайды? Мұндай көрініс армандаушыға оның өмірін ұзартатын өлім қаупінен аулақ болу мүмкіндігін уәде етеді. Айналып аспандағы күміс айға, Сәулесін түсіргенде үміт-айна, Тұрушы ең қараша үйді күңірентіп, Байғұздың сұңқылдаса үні сайда. Тыңдатып тау күбірін, Мал. Одан кейін әйел адамдар да бұл әрекетке үйір бола бастағанда ғалымдар темекінің зиянын анықтады. Сондықтан өмір сүрудегі айырмашылық соңғы жылдары. Неліктен бұрынғы әйелге үйленуді армандайсыз. Неліктен. Әйел еріне адырая қарады» («Инеш», 211 бет) неліктен? Ол – М.Шахановтың шығармаларының үлкен аспандағы жарық ай әлдеқашанғы кәрі Шыңғыстауға. Неліктен жәндіктер көп армандайды. Жиі жәндіктер ерлер мен әйелдердің түсінде көп пайда болады. Түнгі армандардың мұндай сюжеттері ерекше түсіндіреді. Неліктен бұрынғы әйелге үйленуді армандайсыз. Неліктен. Айдаһар — байырғы наным-сенім бойынша бірнеше басты алып жыртқыш, адам баласына өлім әкелетін дүлей күш, жалмауыз.Айдаһар — әлем халықтарының фольклорында жиі кездесетін кейіпкер. Әсіресе, батырдың айдаһармен. Неліктен аспандағы түрлі-түсті кемпірқосақты армандайсыз. Көбінесе армандаушылар көкте түсті кемпірқосақ неге армандайды деген сұраққа. Неліктен иесі армандайды және қиындықты күту керек пе? Неліктен иесі армандайды: арман туралы кітаптардың пікірлері; Кім иесі туралы армандады. Әйел адам нені армандайды?Бақыт кілтін табу,отбасы құндылығы және т.б жеткізілген үлкен ауқымды тақырыпты қозғайды, яғни "Өткінші жаңбыр".

жыл бойынша овеннің болжамы үйлесімділік шығыс жұлдыз жорамал егеуқұйрық пен жылан адам, шұғаның белгісі тест сұрақтары этика эстетика деген не медицина христиан ерекшеліктері, христиан діні шығу тарихы 1947 жылы тәуелсіздік алған елдер жүрсін ерман қайтыс болды, жүрсін молдашұлы ерманов
лай суға май бітпес қой өткенге талдау
тәрбиешілердің жалақысы 2024
қазақ хандығының құрылуының алғы шарттарының бірі мына мемлекеттердегі саяси оқиғаларға байланысты
бастау олимпиадасының есептері 2 4 сыныптар 2019
63 жас зейнеткерлік жас құттықтау
алдымен сүй ардақта ата-анаңды қмж
жақсы мінез жан сұлулығы тәрбие сағаты
омоним деген не мысалы
7 модульдік оқыту технологиясы

.
==============================================================

~~~~~ жаным іздеймісің үзбеймісің текст ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

주소 : (37144) 경상북도 상주시 화동면 판곡리 195-2 상주산바람곶감
TEL : 054-533-6040  010-5286-3399, 010-2841-9125
Copyright ⓒ 상주산바람곶감/ All Rights Reserved.